Alla inlägg under juni 2008

Av Malin - 16 juni 2008 12:35

12,00 -Frukost - > vattenmelon, 1 macka med lax, en macka med skinka o tomat, 1 ägg, fil med linfrö,bovetefrö,mussli,banan, 1 kopp kaffe.


15,15 - Middag -> potatis sallad ( låg kcal ), 1 lax skiva, grönsallad med tomat,gurka,fetaost,rödlök. 3 salami skivor + 3 ost skivor


20,20 - 1 morot, jordgubbar


21,40 - Kvällsmål -> gröt med skivad banan,russin,mjölk på.


Övrigt: 3 sockerfria kex


-----------


Motion: 30 min promenad

Av Malin - 15 juni 2008 17:21


Äntligen fick jag och min stora syster efter mycket klydd en resa till älskade grekland ( Kreta ). 28 juni - 5 juli! HÄRLIGT! Andra gången jag är utomlands i mitt liv om man bortser från Danmark. Riktigt längtar, andra gången jag flyger med så det ska bli as skojj, älskar att flyga!


Och framför allt ska det bli så skönt och komma bort från sverige och ta nya friska andetag och bara koppla av på stranden,vid poolen och på någon mysig resturang och en hel del shopping!  ( RESE FEBER  javisst ) .


Här neadn kommer en bild från sommaren 2007 som e tagen på kreta då jag var där med morsan. - Jag på bild som äter vatten melon, något ja inte ska köap på stranden när folk går o säljer den var piss ljummi =-P



Av Malin - 15 juni 2008 12:31

12,30 - Frukost -> fil med jordgubar,banan,linfrö,bovetefrö. 2 mackor med keso,skinka,tomat, 1 kopp kaffe


16,30 - Middag -> 1 kyckling filé med potatis sallad och grönsallad


Mellis 16,30- gröt med jordgubbar,banan,linfrö,bovetefrö,mjölk,mussli på.


22,30 - Kvällsmål - 3 knäcke med ost


Motion: skulle ut o gå nu i 1 timme med blixtrar o åskar för fullt och ljuste blinkar hela tiden, får våga mgi ut sen när de e över hur trött jag än är

Övrigt: Vatten melon, 1 winerbröd


-------------


Av Malin - 14 juni 2008 10:15

9,45 - Frukost -> 1 fröbulle med skinka och skagenröra, 1 kopp kaffe, 1 tugga på 1 banan, 22 gurkskivor


Mellis -> natur godis


Middag - 1 grillad kött puck, potatissallad + sallad. + 3 öl


Efterätt - 1 bit kladkaka


Övrigt - 1 milky way chokolad, 2 cheed hamburgare, 1 mc flurry + 1 kaffe latte


-------------


Lillbrossan fyller år så det blir lite gottigheter senare ikväll!

---

Motion:  gått på ströget i köpenhamn ( danmark ) sen gått runt i malmö,  mitt i natten/morgonen

Av Malin - 13 juni 2008 11:09

11,00 - Frukost -> 1 kopp kaffe, 1 linfrömacka med leverpastej,gurka,tomat. 1 knäcke med keso o marmelad, 1 smootie gjord på 1 kiwi,½ banan,fil,mjölk, toppad med linfrö,bovetefrö,mussli,russin


14,30 - Mellis -> 2 knäcke mackor med ost, + lödgodis ( kunde itne hålla mgi borta längre från godiset jag köpte i gårkäll som varit orört från dess tills nu )


18,00 - Middag -> korvstroganoff med 3 knäcke med ost.


Övrigt - 1 öl

Av Malin - 12 juni 2008 13:17

10,00 - Frukost -> fil med mussli,russin,bovetefrö,linfrö, jordgubbar. 1 ägg, 1 kopp kaffe, 1 knäcke med keso o marmelad, 3 körsbär, ½ äpple, 5 mini tomater.


13,15 - Mellis -> En linfrödubbel macka med keso,tomat,gurka,skinka,ost,dressing


16,15 - Middag -> 1 knäcke macka med ost, 5 blodkorvsbitar med lingon sylt


Övrigt: 1 mini MER utan tillsatt socker


Motion: gått runt lite i malmö ( tack för dem blödande skoskaven skorna :'P

Ovido - Quiz & Flashcards