Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Malin - 3 juni 2008 18:05

Om ni känner att ni behöver något snabbt mellanmål some nyttigt och fruktande så ska ni absoulut handla denna goda smoothien, jag var lite skeptisk mot den när jag köpte den, men blev förvånad så god den var. Skaka den ordentligt så den inte e helt tjock inna ni tar en klunk¨.


Klicka på bilden så kommer ni tills idan där ni kan läsa om dem!


Mitt betyg blir 8/10



Persika & Passionsfrukt


Innehållsdeklaration:
1 persika
2 passionsfrukter
1 mosad banan
Juice från 25 vindruvor
1/2 pressat äpple
Ett stänk ananasjuice



Av Malin - 3 juni 2008 10:48

10,15 - Frukost -> 1 kopp kaffe, 1 knäcke med leverpastej och gurka, 1 macka med skink, 1 skål med fil med russin,mussli,linfrö,bovetefrö.


13,15 - Lunch/middag -> Kycklingsallad på uteservering ( sallad,gurka,tomat,lök,rödlök, grillad kyckling, + någib dressing som jag skulel sagt ifrån jag inte skulle ha sen  2 bröd bitar som jag gav till mamma.


16,00 - Mellis -> 1 Froosh 100% pure fruit smothie ( persika & passionfrukt ), 58 kcal per dl ( 2,5 dl ) + 1 äpple


Motion: 1 timmes promenix.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards