Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Malin - 18 juni 2008 13:41

Usch jag hatar verkligen när man ska någonstans och man ska byta om till kläder man ska ha på sig. Tror nog jag nyss bytat om 5 ggr tills jag blev si sodär nöjd. Antingen tkr man att något väller ut, eller så ser röven pösig ut, elr att man ser ut som en uppstoppad kossa. Hmm, varför ska det vara så? Någon som känner igen sig?

¨

Men iaf till sist blev det ett par militär gröna capri 3/4 brallor som jag kavlade upp och band me snöret i byxbenet, sen ett svart bas linne med breda axel band och lite bar i ´ryggen o fram till. Att det tog 700 år o bestämma sig för e piss off jobbigt, även om jag tycker röven ser ut som en ballong. Eftersom byxorna är i storlek 44 ( jag har 38 i byxor ) för jag fått dem av min mormor för ett bra tag sen så tänkte jag det kan ändå var ganska snyggt ha något pösigt ner till o något tajt upp till.


Se upptill ytterkläder blir en röd kavaj med någon blå scarfs i halsen eller rosa. Sen vita skor med snygga strass karborre remmar. NÖJ? *nej*


Men men ska int ill malmö o möta upp mowglie ( fredrick ) sen ut till västra hamnen på BO01 vid turning troso och gå en sväg vid havet o sen ta någonkaffe latte elr något liknande på något café där. Blir säkert mys. Ska itne glömma kameran iheller så kan ni se hru osäker man ser ut i kläderna :-P


Smink: ögonbryns penna, puder, rouge, mascara, rosa rött läppstift.




Av Malin - 18 juni 2008 11:38

11,30 - Frukost -> 2 knäckebröd 1 med keso olax, 1 med keso,skinka 1 tsk skagenröra. 1 kopp kaffe, 1 skål med fibergöt med linfrö,bovetefrö,mjölk på osså mussli toppad


14,30 - Mellis -> 1 knäcke med keso,skinka o 1 tsk skagenröra, 1 kiwi, 1 glas mjölk


19,00 - Middag -> 1 vegitariskt snitsel, wook grönsaker, stekta championer + keso


22,00 - Kvällsmål -> 1 banan + 1 äpple


------------



Övrigt - 1 mc flurry glass på mc'D


Motion: ( vart ska jag börja ? ) 10 min promenix till matöppet, + gått runt i västra hamnen i malmö med mowglie, sen 20 min promenix på kvällen, sen ytterligare 2 små rundor senare på kvällen. = ganska mkt promenader :)

Av Malin - 18 juni 2008 11:09

 25 mars - 73 kg. = 5,6 kg viktnergång till i dag 18 juni.

2-4 kg kvra sen ska jag stanna på den vikten!



------------------------------


18 Juni 


24,7 = FETT

51,7 = MUSKEL MASSA

67,4 = VIKT


--------------------------------


10 Juni


24,8 % -FETT

51,7% muskelmassa

vikt 67,9 kg 


-------------------------------


2 Juni


Vikt: 68,8 kg,

Muskelmassa : 51,2 %

Fett : Tror den stog på 25,2 elr 25,5 %


-----------------------------------

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards