Direktlänk till inlägg 18 juni 2008

Byta kläder 5 miljoner gånger ?

Av Malin - 18 juni 2008 13:41

Usch jag hatar verkligen när man ska någonstans och man ska byta om till kläder man ska ha på sig. Tror nog jag nyss bytat om 5 ggr tills jag blev si sodär nöjd. Antingen tkr man att något väller ut, eller så ser röven pösig ut, elr att man ser ut som en uppstoppad kossa. Hmm, varför ska det vara så? Någon som känner igen sig?

¨

Men iaf till sist blev det ett par militär gröna capri 3/4 brallor som jag kavlade upp och band me snöret i byxbenet, sen ett svart bas linne med breda axel band och lite bar i ´ryggen o fram till. Att det tog 700 år o bestämma sig för e piss off jobbigt, även om jag tycker röven ser ut som en ballong. Eftersom byxorna är i storlek 44 ( jag har 38 i byxor ) för jag fått dem av min mormor för ett bra tag sen så tänkte jag det kan ändå var ganska snyggt ha något pösigt ner till o något tajt upp till.


Se upptill ytterkläder blir en röd kavaj med någon blå scarfs i halsen eller rosa. Sen vita skor med snygga strass karborre remmar. NÖJ? *nej*


Men men ska int ill malmö o möta upp mowglie ( fredrick ) sen ut till västra hamnen på BO01 vid turning troso och gå en sväg vid havet o sen ta någonkaffe latte elr något liknande på något café där. Blir säkert mys. Ska itne glömma kameran iheller så kan ni se hru osäker man ser ut i kläderna :-P


Smink: ögonbryns penna, puder, rouge, mascara, rosa rött läppstift.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 8 juli 2008 11:20

http://whatsgoingonhere.blogg.se      HAR EN NY BLOGG DÄR JAG SKRIVER OM ALLT I MITT LIV ELLER DET MESTA. SÅ GÅ IN DÄR ISTÄLLET. VILLE HA EN BLOGG DÄR MAN KUDNE SKRIVA OM ALLT UTAN ATT BARA SKRIA OM VIKT O MAT OS.V. MEN  NI KAN FÖLJA MIN KAMP MOT M...

Av Malin - 7 juli 2008 12:36

1 macka med creambonjure vitlök med ost,skinka,tomat. 1 skål med 1 pankaka + glass + strössel + vit riven chokolad,grädde o sylt.   Åt bara 6 skedar av glassen och det sen slängde jag resten mår bara illa av mat, är för ledsen för att orka äta.   Kom...

Av Malin - 7 juli 2008 11:10

Show me the meaning of being lonelySo Many words for the broken heartSo hard to breatheWalk with meNights of light so soon becomeWild and free I can feel the sunYour every wish will be doneThey tell me...Show me the meaning of being lonelyIs this the...

Av Malin - 7 juli 2008 10:24

      Lite bilder av 300 jag tagit. Jag ser ut som en fetto kossa på allihopa men det får gå....

Av Malin - 7 juli 2008 10:00

7 juli   Vikt-  66 kg Fett - 23,4 % Muskelmassa - 52,2 %     --------------------------------   På 3 månader och 1 vecka har jag gått ner 7 kg :-) Från 73 - 66 kg . ...

Ovido - Quiz & Flashcards