Direktlänk till inlägg 28 juni 2008

Någon som anänvder P-STAV? Implanon?

Av Malin - 28 juni 2008 01:51

Fan jag satte i min P-stav den 25 mars och början av april började jag få blödningar allt från stora till små os.v Mennu har det fan gått 3 månader och hafft mens/brunakti sörja var dag.

Bivekningarna man får är - huvudvärk,yrsel, ont som fan i magen, gaser, sen e min syn helt cp med helt kornig elr vad man skaförklara. Trött het, illamående . så man känner sig nästan bakfull var jävla dag. Sjukt jobbigt!


Och nu ska man till kreta i dag i 1 vecka, itne så kul o springa runt med tamponger hela tiden o oroa sig för att det ska synas man har mens os.v

Ville ha ut p-staven i veckan men de va inte så smart för infektionsrisken nere på kreta i den värmen. Så jag ska direkt bestälal tid för utagning när ja kommer hem från kreta! För jag orkar inte känna mig såhär konstig mer i kroppen.


Tänkte om det e någon som ha rliknande problem vid P-stav eller liknande ? Jag funderar ist på p-spruta var 3:e måånad!


 
 
Karin

Karin

28 juni 2008 21:51

har inte själv p-stav men har hört av andra att det kan ge just dom symtomen som du beskriver...alltså med mycket blödningar. Har du funderat på P-spruta? Tror det ska ge mindre biverkingar och framför allt mindre (i princip ingen) blödning. Nackdelen är dock att det tar längre tid att bli gravid om man nu planerar det.

http://litenbrun.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 8 juli 2008 11:20

http://whatsgoingonhere.blogg.se      HAR EN NY BLOGG DÄR JAG SKRIVER OM ALLT I MITT LIV ELLER DET MESTA. SÅ GÅ IN DÄR ISTÄLLET. VILLE HA EN BLOGG DÄR MAN KUDNE SKRIVA OM ALLT UTAN ATT BARA SKRIA OM VIKT O MAT OS.V. MEN  NI KAN FÖLJA MIN KAMP MOT M...

Av Malin - 7 juli 2008 12:36

1 macka med creambonjure vitlök med ost,skinka,tomat. 1 skål med 1 pankaka + glass + strössel + vit riven chokolad,grädde o sylt.   Åt bara 6 skedar av glassen och det sen slängde jag resten mår bara illa av mat, är för ledsen för att orka äta.   Kom...

Av Malin - 7 juli 2008 11:10

Show me the meaning of being lonelySo Many words for the broken heartSo hard to breatheWalk with meNights of light so soon becomeWild and free I can feel the sunYour every wish will be doneThey tell me...Show me the meaning of being lonelyIs this the...

Av Malin - 7 juli 2008 10:24

      Lite bilder av 300 jag tagit. Jag ser ut som en fetto kossa på allihopa men det får gå....

Av Malin - 7 juli 2008 10:00

7 juli   Vikt-  66 kg Fett - 23,4 % Muskelmassa - 52,2 %     --------------------------------   På 3 månader och 1 vecka har jag gått ner 7 kg :-) Från 73 - 66 kg . ...

Ovido - Quiz & Flashcards