Alla inlägg den 28 juni 2008

Av Malin - 28 juni 2008 01:51

Fan jag satte i min P-stav den 25 mars och början av april började jag få blödningar allt från stora till små os.v Mennu har det fan gått 3 månader och hafft mens/brunakti sörja var dag.

Bivekningarna man får är - huvudvärk,yrsel, ont som fan i magen, gaser, sen e min syn helt cp med helt kornig elr vad man skaförklara. Trött het, illamående . så man känner sig nästan bakfull var jävla dag. Sjukt jobbigt!


Och nu ska man till kreta i dag i 1 vecka, itne så kul o springa runt med tamponger hela tiden o oroa sig för att det ska synas man har mens os.v

Ville ha ut p-staven i veckan men de va inte så smart för infektionsrisken nere på kreta i den värmen. Så jag ska direkt bestälal tid för utagning när ja kommer hem från kreta! För jag orkar inte känna mig såhär konstig mer i kroppen.


Tänkte om det e någon som ha rliknande problem vid P-stav eller liknande ? Jag funderar ist på p-spruta var 3:e måånad!


Av Malin - 28 juni 2008 00:57

ÅKER TILL KRETA I DAG MED STORASYSTER, BLIR  BORTA I 1 VECKA, SÅ DET BLIR TOMT I BLOGGEN TILLS DEN 6 JULI! HA EN BRA SOMMAR HÄR I KALLA SVERIGE!  CIAO

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards