Alla inlägg under juni 2008

Av Malin - 11 juni 2008 20:13


 Vi fick just ett skratt anfall på den bilden då den e tagen hemma hos systers killes pärons hus i Höllviken. Varför bilden blev så fnittrig var för mormor inte viste hur hon skulle fotografera, den 76:åringen e de fantamig krut i men inte vet hur man ska göra för o ta ett foto med en digital kamera *gulligt* . Är så glad för att jag och syster har börjat träffats mer. Flytta ifrån Trelleborg och bosätt er i Höllviken ist så det kan bli gångavstånd ;-)


Men iaf har haft sjukt skojj med syster i dag i malmö, vi skulle fixa pass så jag satt o tänkte på vafan har dem 3 stora blommkrukro mitt inne i polisstyrelse huset. Så tanken slog mig och jag sa såhära till syster - Du dem 3 krukorna där, jag tror det är tillför att om polisen märker det e någon tjuv som ska skaffa pass så e det meningen han inte ska hitta ut o sprinag rätt in i dem stora blommkrukorna på golvet.  Hahah. JA min teori kanske stämde? Men jag frågade inte polisen i  luckan sen om de, vill inte bli psykundersökad ;-)


Av Malin - 11 juni 2008 20:08


Ni som är ute på vift elr ska någonstans och behöver ett bra friskande mellanmål kan jag tipsa om denna smothieen.  BRÄMHULTS - Annanas-Mago smak!  Klicka på länken för o komma till deras sida med mer inspirerade nyttiga saker -> http://www.bramhults.se/original_smoothies.html

.. Den får 7/10, varför den just får 7 är för att den e sjukt söt i smaken vilket jag inte e så hipp på. Tycker det ska smaka frukt o inte klister frukt socker smak ;-P

Av Malin - 11 juni 2008 10:47

Sjukt bra låt

Av Malin - 11 juni 2008 10:46

10,45 - Frukost -> 1 smoothie gjord på 4 jordgubbar,1 banan, ½ kiwi, fil,mjölk, toppad med mussli,linfrö,bovetefrö o russin. 1 kopp kaffe, 2 ägg, 1 macka med makrill och keso.


13,45 - Mellis -> 1 äpple + ½ brämhults smothiee.


16,45 - Middag -> 2 falukorvsbitar med hemmalagad potatismos


19,45 - Kvällsmål -> jordgubbar med ringlat fil över med mussli o bovetefrö, sen resten av smoothien sen innan i dag!


Motion: 20 min promenad innan frukost, 10 min promenad samt gått runt i afärer och så i malmö

Av Malin - 10 juni 2008 14:22

11,15 - Frukost -> 1 skål med fil med linfrö,bovetefrö, ½ banan i, russin. 1 ägg, 1 glas juice, 1 kopp kaffe, 1 macka med keso och makrill.


14,15 - Mellis -> 1 äpple + 1 glas juice


16,30 - Middag -> 1 vegitarisk gyros


19,15 - Kvällsmål -> 2 grova mackor med ketchup skinka,keso,räkor, in i microun på 1 min sen är det ätbart :-P


Övrigt - 1 solero glass 2 knäcke

Motion: städat mitt rum från topp till tå i 1 timme och 15 min.

Av Malin - 10 juni 2008 09:01

24,8 % -FETT

51,7% muskelmassa

vikt 67,9 kg


Vikt minskning från förra veckan - 9 hg !

Av Malin - 9 juni 2008 22:29

Hittade en bra länk om allt inom att ha en ätstörning !

Tycker du som läser detta och känner igen dig ska ta och checka in länken!

För det är inte lönt jag kopierar in allt i ett enda inlägg utan att du får läsa det direkt på sidan! INTRESSANT!



http://www.mimersbrunn.se/arbeten/6522.asp


Av Malin - 9 juni 2008 20:40

5 frysta jordgubbar och ½ fryst banan som jag mixade i mixer med 1 dl fil med lite vanilj socker i, + ½ dl mjölk. Mixade poröst, sen  toppade jag med kiwi,1 jordgubb, linfrö,bovetefrö,mussli! Glömde slänag ner isbitar men får testa det nästa gång, gott blev det!


Såhära blev det


Ovido - Quiz & Flashcards