Direktlänk till inlägg 23 juni 2008

Astma - ETT HELVETES SJUKDOM

Av Malin - 23 juni 2008 12:36

Tror jag får frispel, jag tycker nog sommaren är den värsta tiden, då det är kvavt,fuktigt, as varmt sen att man rör sig mycket ute ochså + pollenallergin! Och inte nog med det att jag RÖKER oxå FY FY FY på mig!


Men jag har dragit ner på mitt rökande röker 5 cigg nu om dagen gemfört med 10-11 ibland ännu mer sen innan.


Som jag sagt till dem flesta jag vet inte hur det känns att ta ett normalt andetag allså att ta ett andetag där man inte känner något obehag i luftrören. SJUKT!


Och det påvärkar min träning med för jag brukade jogga varje sommar för det är så skönt, men det kan jag inte göra längre för man nästan dör efter 5 min joggning.


Men det jag oroar mig för nu är att få problem med astman på kreta när jag är där med storasyster. Men så vitt jag vet sen förra sommaren så hade jag inget problem med astman eller alergin där nere. Men då var jag rökfri den veckan oxå. Så nu ska jag ge mig fan på och dra ner på o röka 3 cigg från och med i morgon, sen 2 cigg på kreta..


Känns som man andas o andas men itne får in någon luft i sig, känns som o sitat i en bastu andas . Bah blir tokig!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 8 juli 2008 11:20

http://whatsgoingonhere.blogg.se      HAR EN NY BLOGG DÄR JAG SKRIVER OM ALLT I MITT LIV ELLER DET MESTA. SÅ GÅ IN DÄR ISTÄLLET. VILLE HA EN BLOGG DÄR MAN KUDNE SKRIVA OM ALLT UTAN ATT BARA SKRIA OM VIKT O MAT OS.V. MEN  NI KAN FÖLJA MIN KAMP MOT M...

Av Malin - 7 juli 2008 12:36

1 macka med creambonjure vitlök med ost,skinka,tomat. 1 skål med 1 pankaka + glass + strössel + vit riven chokolad,grädde o sylt.   Åt bara 6 skedar av glassen och det sen slängde jag resten mår bara illa av mat, är för ledsen för att orka äta.   Kom...

Av Malin - 7 juli 2008 11:10

Show me the meaning of being lonelySo Many words for the broken heartSo hard to breatheWalk with meNights of light so soon becomeWild and free I can feel the sunYour every wish will be doneThey tell me...Show me the meaning of being lonelyIs this the...

Av Malin - 7 juli 2008 10:24

      Lite bilder av 300 jag tagit. Jag ser ut som en fetto kossa på allihopa men det får gå....

Av Malin - 7 juli 2008 10:00

7 juli   Vikt-  66 kg Fett - 23,4 % Muskelmassa - 52,2 %     --------------------------------   På 3 månader och 1 vecka har jag gått ner 7 kg :-) Från 73 - 66 kg . ...

Ovido - Quiz & Flashcards