Direktlänk till inlägg 22 juni 2008

En lista i detta tråkiag regn väder ;-)

Av Malin - 22 juni 2008 14:45

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
* Jag är smal och  inte tjock inse det malin*
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
70:- sen 200:- i euro och 280:- i danska pengar
3. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Stora syster Caroline
4. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Någon som får folk och skratta och vända sig om :-P
5. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
rosa vit randigt linne + en munk tröja
6. Vad har du för märke på skorna du har på dig?
Går inte med skor inomhus
7. Vad gjorde du vid midnatt?
Var ute och gick med mowglie i centrum satt på gungan vid sommarboden.
8. Vad står det på ditt senaste mottagna sms?
Hej hopp :) hur e läget? Hihi, 6 dgar kvar! Ojoj! ;) Har du lust och ta en sväng i stan i morgon eller övermorgon? Shoppa det vi behöer med oss:) Kram / Syster
9. Vilket uttryck använder du mest?
Ok
0. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Minns inte
Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Min älskade kipper kanin
12. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Nikotin
13. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Använder digitalkamera
14. Din värsta fiende?
Mig själv.
15. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
En sjukt sexig bild på mig själv :-P
16. Vad var det senaste du sa till någon?
Ok
17. Gillar du någon särskild extra mycket just nu?
Yes
18. Senaste låten du lyssnade på?
Celine Dion "If Thats What It Takes"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 8 juli 2008 11:20

http://whatsgoingonhere.blogg.se      HAR EN NY BLOGG DÄR JAG SKRIVER OM ALLT I MITT LIV ELLER DET MESTA. SÅ GÅ IN DÄR ISTÄLLET. VILLE HA EN BLOGG DÄR MAN KUDNE SKRIVA OM ALLT UTAN ATT BARA SKRIA OM VIKT O MAT OS.V. MEN  NI KAN FÖLJA MIN KAMP MOT M...

Av Malin - 7 juli 2008 12:36

1 macka med creambonjure vitlök med ost,skinka,tomat. 1 skål med 1 pankaka + glass + strössel + vit riven chokolad,grädde o sylt.   Åt bara 6 skedar av glassen och det sen slängde jag resten mår bara illa av mat, är för ledsen för att orka äta.   Kom...

Av Malin - 7 juli 2008 11:10

Show me the meaning of being lonelySo Many words for the broken heartSo hard to breatheWalk with meNights of light so soon becomeWild and free I can feel the sunYour every wish will be doneThey tell me...Show me the meaning of being lonelyIs this the...

Av Malin - 7 juli 2008 10:24

      Lite bilder av 300 jag tagit. Jag ser ut som en fetto kossa på allihopa men det får gå....

Av Malin - 7 juli 2008 10:00

7 juli   Vikt-  66 kg Fett - 23,4 % Muskelmassa - 52,2 %     --------------------------------   På 3 månader och 1 vecka har jag gått ner 7 kg :-) Från 73 - 66 kg . ...

Ovido - Quiz & Flashcards