Direktlänk till inlägg 16 juni 2008

Sprutande spya , tårar - tysta skrik

Av Malin - 16 juni 2008 18:42

Jaha vad det värt att äta  en fet bit kladkaka med grädde sen sitta lutande med huvudet över toaletten och spy 5 miljoner gånger tills man sluta då det kändes som man iten fick luft och allt bara stannade upp i kroppen o huvudet spändes ? Jag är fan inte FRISK för 5 öre !

Jag är bara till besvär.

Förlåt . . . .

 
 
mebeautiful

mebeautiful

16 juni 2008 19:14

Du är vacker precis som du är...att bli frisk är mycket svårt...hoppas att du får den hjälp du vill ha/behöver.
Lycka till!

http://mebeautiful.bloggagratis.se

 
cornelia

cornelia

16 juni 2008 19:32

Önskar att du fick må bra! Du förtjänar det, lika mycket som alla andra. Kämpa på! Jag finns om du vill prata/skriva.
Kramar!

http://annacornelia.se

 
Ingen bild

Mowglie/Fredrick

16 juni 2008 20:36

Hej Sötis,

Du är verkligen inte till besvär, alla mår vi dåligt någon gång, och alla människor har sina upp och nergångar, men du betyder inte mindre för det! Hade nog varit konstigt om man alltid varit på topp. Men problem och sådana saker är till för att lösas, och jag vet att du kan och vill, och du har kommit en bra bit på väg, jag är stolt över dig,att du orkar sköta allt med mat tider och rätt kost o så, Du är verkligen inte så dum som du tror! Du är faktiskt en riktig Solstråle, och en riktig Kämpe, fortsätt med det så tror ja snart att du är av med dom där hemska tankarna, och vill du ha hjälp så var inte rädd för att fråga!! Pusss på dej//Mowglie

 
AE

AE

16 juni 2008 20:51

Försöker du bli frisk?

Eller bantar du...? =/

http://anorex.blogg.se

 
viktoria

viktoria

23 juni 2008 11:25

Vill bara sända dig en kämparkram! Jag vet precis vilket helvete detta är! Kram viktoria

http://www.wikkitoria.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 8 juli 2008 11:20

http://whatsgoingonhere.blogg.se      HAR EN NY BLOGG DÄR JAG SKRIVER OM ALLT I MITT LIV ELLER DET MESTA. SÅ GÅ IN DÄR ISTÄLLET. VILLE HA EN BLOGG DÄR MAN KUDNE SKRIVA OM ALLT UTAN ATT BARA SKRIA OM VIKT O MAT OS.V. MEN  NI KAN FÖLJA MIN KAMP MOT M...

Av Malin - 7 juli 2008 12:36

1 macka med creambonjure vitlök med ost,skinka,tomat. 1 skål med 1 pankaka + glass + strössel + vit riven chokolad,grädde o sylt.   Åt bara 6 skedar av glassen och det sen slängde jag resten mår bara illa av mat, är för ledsen för att orka äta.   Kom...

Av Malin - 7 juli 2008 11:10

Show me the meaning of being lonelySo Many words for the broken heartSo hard to breatheWalk with meNights of light so soon becomeWild and free I can feel the sunYour every wish will be doneThey tell me...Show me the meaning of being lonelyIs this the...

Av Malin - 7 juli 2008 10:24

      Lite bilder av 300 jag tagit. Jag ser ut som en fetto kossa på allihopa men det får gå....

Av Malin - 7 juli 2008 10:00

7 juli   Vikt-  66 kg Fett - 23,4 % Muskelmassa - 52,2 %     --------------------------------   På 3 månader och 1 vecka har jag gått ner 7 kg :-) Från 73 - 66 kg . ...

Ovido - Quiz & Flashcards