Direktlänk till inlägg 16 juni 2008

ÅNGEST- Tror jag *hmm*

Av Malin - 16 juni 2008 16:32

Var måltid är ett kämpande fö mig, allt ska vara kcal snålt och NYTTIGT!

Det känns som anorexia rösten tar över och skriker åt mig va jag ska äta och inte äta.


Men å andra sidan har hennes röst en enorm kraft .. drivkraft och viljestyrka att få ner mig på marken igen så hon kan kliva över mig och skratta, säga att hon har vunnit

Jag är livrädd för att jag en dag helt plötsligt inte ska kunna äta alls, som förut, och jag är livrädd för att min kropp inte ska orka med. Fast jag vet inte vad jag är mest rädd för, att hamna i anorexi träcket igen och då dö eller att gå upp i vikt som ja kommer göra om ja inte håller mig till strikta matvanor som jag gör nu!


Jag ÄR så rädd, Och har sån ångest inom mig hela tiden även om jag är sjukt bra på o dölja den. Men äter jag något med mycket kcal i äve om jag tänker jag behöver ju inte äta de de e ju lixom onödig mat. Men ändå ska man få lov och unna sig sånt som man itne äter var dag. Känner någon igen sig?



Om de går bra för mig, så ska de alltid finnas någonting som drar en tillbaka, visst är de irriterande?



Tyvärr

Jag är livrädd för att äta, och  äter jag inte tillräckligt nyttig mat var dag och rör på mig alldeles för lite. Om jag tar risker med maten, och ökar intaget, då blir det ett helvetiskt KAOS


----------


VARFÖR STRÄVAR MAN EFTER DETTA I VIDEON NER TILL?! SJUKT

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 8 juli 2008 11:20

http://whatsgoingonhere.blogg.se      HAR EN NY BLOGG DÄR JAG SKRIVER OM ALLT I MITT LIV ELLER DET MESTA. SÅ GÅ IN DÄR ISTÄLLET. VILLE HA EN BLOGG DÄR MAN KUDNE SKRIVA OM ALLT UTAN ATT BARA SKRIA OM VIKT O MAT OS.V. MEN  NI KAN FÖLJA MIN KAMP MOT M...

Av Malin - 7 juli 2008 12:36

1 macka med creambonjure vitlök med ost,skinka,tomat. 1 skål med 1 pankaka + glass + strössel + vit riven chokolad,grädde o sylt.   Åt bara 6 skedar av glassen och det sen slängde jag resten mår bara illa av mat, är för ledsen för att orka äta.   Kom...

Av Malin - 7 juli 2008 11:10

Show me the meaning of being lonelySo Many words for the broken heartSo hard to breatheWalk with meNights of light so soon becomeWild and free I can feel the sunYour every wish will be doneThey tell me...Show me the meaning of being lonelyIs this the...

Av Malin - 7 juli 2008 10:24

      Lite bilder av 300 jag tagit. Jag ser ut som en fetto kossa på allihopa men det får gå....

Av Malin - 7 juli 2008 10:00

7 juli   Vikt-  66 kg Fett - 23,4 % Muskelmassa - 52,2 %     --------------------------------   På 3 månader och 1 vecka har jag gått ner 7 kg :-) Från 73 - 66 kg . ...

Ovido - Quiz & Flashcards