Direktlänk till inlägg 1 juni 2008

Vällkommen

Av Malin - 1 juni 2008 23:01

Vem jag är och vad jag vill med bloggen kan ni läsa i min pressentation.

Men det jag vill skriva nu är att - om man ska förändra sitt beteende till sin kropp och mat så ska man absolut blogga om det. För det har hjälpt mig innan och det ska hjälpa mig igen! För då håller man exackt koll på vad man ätit under dagen när man sumerar allt som man äter och som åker ut iform av motion. Samtidigt som det är kul och intressant och se/märka förvandlingen psykiskt och fysiskt!/ M




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 8 juli 2008 11:20

http://whatsgoingonhere.blogg.se      HAR EN NY BLOGG DÄR JAG SKRIVER OM ALLT I MITT LIV ELLER DET MESTA. SÅ GÅ IN DÄR ISTÄLLET. VILLE HA EN BLOGG DÄR MAN KUDNE SKRIVA OM ALLT UTAN ATT BARA SKRIA OM VIKT O MAT OS.V. MEN  NI KAN FÖLJA MIN KAMP MOT M...

Av Malin - 7 juli 2008 12:36

1 macka med creambonjure vitlök med ost,skinka,tomat. 1 skål med 1 pankaka + glass + strössel + vit riven chokolad,grädde o sylt.   Åt bara 6 skedar av glassen och det sen slängde jag resten mår bara illa av mat, är för ledsen för att orka äta.   Kom...

Av Malin - 7 juli 2008 11:10

Show me the meaning of being lonelySo Many words for the broken heartSo hard to breatheWalk with meNights of light so soon becomeWild and free I can feel the sunYour every wish will be doneThey tell me...Show me the meaning of being lonelyIs this the...

Av Malin - 7 juli 2008 10:24

      Lite bilder av 300 jag tagit. Jag ser ut som en fetto kossa på allihopa men det får gå....

Av Malin - 7 juli 2008 10:00

7 juli   Vikt-  66 kg Fett - 23,4 % Muskelmassa - 52,2 %     --------------------------------   På 3 månader och 1 vecka har jag gått ner 7 kg :-) Från 73 - 66 kg . ...

Ovido - Quiz & Flashcards