Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Malin - 7 juli 2008 12:36

1 macka med creambonjure vitlök med ost,skinka,tomat. 1 skål med 1 pankaka + glass + strössel + vit riven chokolad,grädde o sylt.


Åt bara 6 skedar av glassen och det sen slängde jag resten mår bara illa av mat, är för ledsen för att orka äta.


Kommer inte bli så mycket mer i dag ja kommer äta. Är så ledsen så jag tröst äter, mår redan sjukt illa efter 1 macka o 4 tuggor av glass m,m i skålen. =(


Har ingen aptit iheller, har ej ätit eller druckit sen 16,00 i gårkväll tills nu då ja äter o dricker 12,45. Ush tycker synd om mig själv får man lov och göra det?


-------------------- > REslutatet a det hela var at jag spydde upp allt för jag känner känner skuld till jag åkte iväg när kaninen dog. Börjar ganska bli tjatigt om kaninen nu så nu skriver jag inte mer om det!

Av Malin - 7 juli 2008 11:10

Show me the meaning of being lonely

So Many words for the broken heart
So hard to breathe
Walk with me
Nights of light so soon become
Wild and free I can feel the sun
Your every wish will be done

They tell me...

Show me the meaning of being lonely
Is this the feeling I need to walk with
Tell me why, I can't be there where you are
There's something missing in my heart


Life goes on as it never ends
Guilty roads to an endless love
There's no control
Are you with me now ?


They tell me...
Show me the meaning of being lonely
Is this the feeling I need to walk with
Tell me why, I can't be there where you are
There's something missing in my heart


There's nowhere to run
I have no place to go
Surrender my heart, body, and soul


You are missing in my heart
Tell me why I can't be there where you are


Show me the meaning of being lonely
Is this the feeling I need to walk with
Tell me why, I can't be there where you are
There's something missing in my heart

Show me the meaning of being lonely
Is this the feeling I need to walk with
Tell me why, I can't be there where you are
There's something missing in my heart

Av Malin - 7 juli 2008 10:24




Lite bilder av 300 jag tagit. Jag ser ut som en fetto kossa på allihopa men det får gå.
Av Malin - 7 juli 2008 10:00

7 juli


Vikt-  66 kg

Fett - 23,4 %

Muskelmassa - 52,2 %



--------------------------------


På 3 månader och 1 vecka har jag gått ner 7 kg :-)

Från 73 - 66 kg .

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du testat droger?
 Ja
 Nej
 Vill testa men vågar inte
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards