Alla inlägg den 6 juli 2008

Av Malin - 6 juli 2008 16:18

Åkte från kreta vid 1 tiden i natt var i sverige lokaltid 03,50.

 Helt underbar resa, kan lägga in bilder lite senare eller imorgon om någon vill SE ?


Men mindre bra slut på det hela var att jag fick reda i dag när jag hade sovit 6 timmar efter resan att min kanin hade dött. Min älskade Kipper kanin en svart dvärgvädur kanin han som varit den somalltid funnits där o gett mig kärlek och värme när jag som mest behövde det när jag mådde som dåligast hade ja alltid kipper i min famn. Vem ska jag nu ge kärlek til o få kärlek av?

8 år blev han, *tårarna bra rinner ner* . Förra kaninen dog den 8 november. Men han min kipper kanin som dog i fredags han var alledeles speciell. Var itne bitsk ellr aggresiv. Var en liten hund/katt som alltid puffade på en med sin lilla nos när han ville bli klappad os.v Min älskade kanin!!!! Det e så tomt o jag har gråtit nästan oavbrutet sen 13,30 i dag. Har fått i mig 1 liten bit vatten melon sitter okämpar  med resena v melonen o 1 ägg o cornflages o bana o mjölk somja inte fått i mig än.


Kommer återkomma i morgon med mer mat update os.v Me jag mår alledeles för dåligt för o skriva o göra något.


Sen e min hals fucked up med så får till läkaren i morgon.


/ förlåt för ett deppit inlägg. Men min kanin betydde allt för mig merän någonsin en människa elr något annat har gjort för mig eller kommer göra!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du testat droger?
 Ja
 Nej
 Vill testa men vågar inte
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards